15/4/08

HEAVY [el gran ISMA]

A data d'avui, finalitzant el curs... a una setmana dels examens finals, i a un mes del projecte per aconseguir el títol de tècnic, recordem les històries viscudes a classe i les grans amistats que he pogut cercar [Isma, Anissa, Roger, Miquel...Trabal (que per qüestions de salut no ha pogut acabar el curs,...), en Marc...]
L'Isma és el líder en simpatia i bon rotllo, doncs recordem algun del seus "acudits" "historietes" de les nostres rialles,...anades d'olla!
Gràcies Isma per aquestes estones, bons moments,...per aquest gran any!
Gràcies a Tots!!!

[ISMA]
Avui: Ei susana... de petit no tenia amics...
mira, quan vaig arribar a Vic, em vaig trobar un gos...i li vaig dir:
Vols ser el meu amic?
El cos va correr fins la carretera i es va llençar contra un cotxe!

1. Professor: Aquestes pàgines entren a l'examen...
Isma: ep, Jo les he estripat del llibre professora..
2. (historieta)
Coneix una noia... es fan 2 petons i un d'ells toca el cantó però no la boca.
Isma: Quina mala punteria no?
3.Pep: La empresa es diu Te-Kromo
Isma: Ai, que Tecromo!
(ai que te como...per la gent que li costi pillar-lo, jajjaja)
4.Professora: Com ho farem per motivar l'equip de vendes?
Isma: Vamos equipo!!!
5. Profe: Però quiná és la resposta ...l'agent o el representant?
Isma: L'agent...representant...
Profe: Quin?
Imsa: L'agent.
Profe: Aquest és autònom?
Isma: Representant.
Profe: Vaja que no ho saps...
Isma: Crec que no em sents bé perque aquesta classe té mala acústica...
Profe: Clar tu ets músic...
Isma: Si tu no m'entens es perquè faig vibrator amb la veu!
6.Profe: No vull sentir ningú!
Isma: (girant-se) Ei, Ningú , calla ja home!
7. Isma: Susana, no ho entenc...
Su: El què?
Isma: Perquè diem paper higiènic? De higiènic no en té res...Anem al WC i el paper acaba brut...
De higiènic no en té res, no?
8.Roger: Ara vinc, vaig al cotxe.
Isma: T'acompanyo, que sóc piròman i m'agrada cremar calories.
9.Profe: ...Hostia això és molt fort...
Isma: (en relació al tema) jo li fes això a algú em sabria greu...
... hostia, com aquella vegada aquell ocellet...(jjajajaja)
10. Susana: Tinc mal de cap.
Isma: Saps,...jo tambè. He menjat "almeja" per dinar i crec que m'ha pujat al cap.
De veritat, noto l'almeja com es mou dintre el cap.
...(passen unes hores)
Isma: Susana, saps que es pitjor de l'ho de l'almeja?
Que si li tires llimona et fot una hostia amb les cames...!

[Gràcies al grup, a la trupe, per deixar-me acompanyarlos al festival de Bilbao i gaudir de grups com KISS I APOCALYPTICA]

Su'

No hay comentarios: